Bestelling beschadigd geleverd:

Laat dan zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 24 uur) aan ons weten dat u uw artikel(en) beschadigd hebt ontvangen met foto’s. Wij kunnen dan mogelijk aanspraak maken op een vergoeding en u zo snel mogelijk een nieuw artikel toezenden. Laat u ons dit later dan 24 uur weten, kunnen we helaas geen claim indienen bij DHL. Bij het melden van schade vragen wij hiervoor bij uw schademelding toe te voegen:
 
– Foto’s van de beschadigde inhoud.
– Foto van de doos met adreslabel duidelijk zichtbaar.


Retour:

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Behoudt u echter een artikel uit de bestelling, waardoor het een gedeeltelijke retour wordt, krijgt u de verzendkosten niet gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar het retouradres zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de webshop geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@decori.nl. We ontvangen dan graag de volledige naam of ordernummer met eventueel een track&trace code, zodat we weten dat uw pakket onderweg is.Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retour crediteren mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 
 
Tevens is het mogelijk te retourneren in de winkel, voor beide opties geldt onderstaand adres:
 
Amsterdamsestraatweg 409
3551CL Utrecht
nl Nederlands
X
Add to cart