Bestelling beschadigd geleverd:

Laat dan zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 24 uur) aan ons weten dat u uw artikel(en) beschadigd hebt ontvangen met foto’s. Wij kunnen dan mogelijk aanspraak maken op een vergoeding en u zo snel mogelijk een nieuw artikel toezenden. Laat u ons dit later dan 24 uur weten, kunnen we helaas geen claim indienen bij DHL. Bij het melden van schade vragen wij hiervoor bij uw schademelding toe te voegen:

– Foto’s van de beschadigde inhoud.

– Foto van de doos met adreslabel duidelijk zichtbaar.

– Foto van de inhoud van de doos (noppenfolie etc.)

Retour:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Behoudt u echter een artikel uit de bestelling, waardoor het een gedeeltelijke retour wordt, krijgt u de verzendkosten niet gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar het retouradres zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de webshop geretourneerd worden.

Indien u het pakket heeft geweigerd of niet opgehaald bij het DHL punt, waardoor het pakket terugkomt naar ons, behouden wij het recht om de weigeringskosten in mindering te brengen van het aankoopbedrag. Ook behouden wij ons het recht om de retourkosten in rekening te brengen, indien de klant een foutief adres heeft ingevoerd, waardoor deze naar ons geretourneerd wordt. De weigeringskosten/retourkosten plus administratiekosten zijn €7,95.

Om gebruik te maken van dit annuleringsrecht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@decori.nl. We ontvangen dan graag de volledige naam of ordernummer met eventueel een track&trace code, zodat we weten dat uw pakket onderweg is. Vermeld ook uw ordernummer op de doos.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retour crediteren mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Het retouradres per post is:

Ambachtsweg 4 L

3542 DG Utrecht

Verzending: Gratis verzending geldt niet bij een bestelling van meubels. Hiervoor gelden andere verzendtarieven, neem hiervoor contact op via info@decori.nl of 030 – 785 88 37.

Meubels, stoelen en spiegels die speciaal voor de klant besteld worden, kunnen niet geretourneerd of omgeruild worden.